21 Mayıs 2018 Pazartesi

"Hayat; biz onu planlarken başımızdan gelip geçenlerdir."



      Herkesin bildiği, duyduğu bir söz aynı zamanda da hiç bir zaman işimize gelmeyen söz. Planlar yaparız, rotalar çizeriz, hayaller kurarız. Bazen olur bazen olmaz. Herkes kaderini kendi çizer, en azından ana yol belli olsa da geçeceği sokakları belirler.  İşler istediğimiz gibi giderse ne mutlu. Sıfır sıkıntı. Peki ya planladıklarımızın hiç biri olmazsa? Hayat bize başka şeyler hazırlamışsa. Var mı b planı c planı ya da bırakın planı hazır mıyız her şeye? Dürüst olun HER ŞEYE? Ben son bir kaç ayda anladım ki kendinizi isterseniz en kötüye hazırlayın isterseniz en iyiye, bin tane plan yapın. Yine de hayat şaşırtmaya devam ediyor. Şunu çok iyi biliyorum ki hiç bir şey kalıcı değil. Bu cümleyi kafamın bir köşesine kazımak, iyice anlamak, unutmamak istiyorum. İyi, kötü, ben, biz dahil hiç bir şey kalıcı değil. Bazen de bize yazılan plana uymak gerekiyor. En azından çabuk alışmak. Geceye bir şarkı bırakıyorum. Herkese mutlu geceler diliyorum.

https://www.youtube.com/watch?v=WXyqW9aSkx8

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder