24 Mayıs 2018 Perşembe

Dolara Neler Oluyor??




      Her geçen gün seçim öncesinde ki gündem doların artışı. Twitter da tt lerde hep dolar, her gün hızla artmasıyla İnstagram keşfet kısmım bir sürü bu konu hakkında karikatürle doldu taştı. Bir süre sonra bıraktım zaten neler olup bittiğini sadece kaç olmuş diye bakıyorum. Nedir bu dolar bizi nasıl etkiler? Detaylı bir yazı yazmak isterdim fakat işin ustası yazmış zaten. Hem de çok güzel açıklamış. Sizinle de paylaşmak istiyorum. Okursanız pişman olmazsınız.

Gülse Birsel - Bütçenizi Didiklemek İstiyorum

2 yorum:

  1. Gülse birsel yine farkını ortaya koymuş ve ilkokul seviyesinin bile anlayabileceği basit bir dille anlatmış. Keyifli bir yazı olmuş okumama vesile olduğunuz için teşekkürler 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum, farkını ortaya koymuş :)

      Sil