9 Aralık 2017 Cumartesi

Mutsuz musunuz?

Şuan üzüldüğünüz ne varsa bir durun ve bir kaç saniye düşünün. Sizin için ne kadar önemli. Mesela yarında hala önemli olacak mı? Bu çok yakın oldu tamam mesela 1 hafta sonra ya da 5 yıl sonra? Hala önemli mi? Buna cevabınız evetse üzülmeyi bırakın ve hemen yeni çözümler üretin, yeni başlangıçlar yapın. Eğer cevabınız hayırsa o zaman çok uzun yıllar yaşayacağınızı düşünüyorsunuz demek. Hayat kısa bir kaç yıl sonra aklınıza bile gelmeyecek şeyler için üzülmeyin. Hayat kısa ve ne kadar kısa bilinmez. Sadece mutlu olmaya bakın. Her şey bizim için Kendinize dürüst olun ve gerçek mutluluğu doya doya yaşayın. Bunları ben mi diyorumm vay bee :)




4 yorum:

  1. Şu anda dünyadaki nüfusun sanırım yarısı mutsuz, bunu çevremizden de görebiliriz örnek veriyorum sokaktaki insanlar sanki birbirini dövecekmiş gibi, insanlar çok sinirli.

    İnsanlar bir telaş içinde, bencillik çok fazla arttı. Keşke herkes mutlu olsa ama sanırım bu gerçekten olması imkansız bir şey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun sebebi (bence büyük bir sebebi) başkalarının hayatlarıyla fazlaca meşgul olup kendi hayatımızdaki mutlu anların değerini bilememek. Başka bir nedende olumsuza fazla takılı kalmak, bu bana çok oluyor. İnsan her daim mutlu olamıyor, olmaz da yaşamda her duygu var. Gereksiz detaylara takılı kalmamayı başarırsak yolu yarılamış oluruz gibi geliyor.

      Sil
  2. ben bugün mutlu oldum çünkü aşırı yağan yağmurda bisiklet sürdüm :) nedense en büyük mutluluklarımdan bir tanesidir yağmurda gezmek ya da bisiklet sürmek. Mutluluğu küçük şeylerde aramak lazım. ve bazen hayal kurarak bile mutlu olabiliyor insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız küçük ve ansız olan şeyler insanı mutlu ediyor. Beklenti içine girmek üzüyor.

      Sil