24 Aralık 2017 Pazar

Yeni Yıl Hediyem :)

      Bu sene ilk defa ajanda kullanmaya karar vermiştim. Kendimce daha düzenli bir yaşam oluşturmayı planlıyordum. Aslında bakarsanız bundan kimseye bahsetmemiştim ama tesadüfen geçen hafta ailemden bir kargo geldi. Bana yeni yıl hediyesi olarak ajanda almışlar. İnanın tam da istediğim gibi. 2017 i ilk yarsında beni ne kadar mutlu ettiyse ikinci yarısında da bir o kadar acı çektirdi, çektiriyor. 2018 ten sadece mutluluk ve huzur istiyorum. Bu ajandanın adı "mutluluk ajandası". Hediye paketini açtığımda çok mutlu oldum. Beni seven, düşünen insanların olması çok güzel bir duygu. Fark ettim ki ben kendimi üzerek sadece kendimi üzmüş olmuyorum, beni sevenleri de üzüyorum. 2017 de hatalarım oldu, yanlış anlaşılmalar oldu, sevdiklerimi kaybettim, okul hayatım iyi gitmedi, hayallerimden uzaklaştım. Bütün bunları geçmişte bırakarak kendime güzel bir yıl tasarlamak istiyorum. Her neyse hediyeye gelelim :) Biraz ajandam dan bahsetmek istiyorum belki ajanda arayan arkadaşlara fikir olur. Çünkü ben bu hediye gelmeden önce baya araştırmıştım hangi ajandayı alsam diye. İnternet üzerinden satış yapan siteler de bazen iç fotoğrafları olmuyor. Bu yüzden kendim aradığım bir şeyi de kendi sayfam da paylaşmak istedim.



       Mutluluk ajandası bize iyi yıllar dilemiyor, Mutlu bir yıl geçirmek biraz da bizim elimizde diyor. Bunu duymak bile insanı motive ediyor. 
      Başlangıçları seven biri olarak yeni yıl benim için büyük bir başlangıç olacak gibi görünüyor :)


      Ajandanın ilk kısmı bu şekilde motive edici sözlerle geçiyor. Bu yılı aylara bölerek ve onları da günlere bölerek tasarlamışlar. Her gün yapmanız gerek 3 egzersiz sembolü var. İlk ikisi bütün yıl için ortak ve tekrarlanabilir şekilde. Üçüncüsü ise o aya ait bir ay boyunca yapılması gereken diye ayrılıyor. Sembollerin anlamlarını ajandanın giriş kısmından bulabiliyoruz. Diğeri de ayın ilk sayfasında açıklanıyor. Egzersiz deyince korkmayın sadece basit ama güzel egzersizler. Sadece zaten yaptığımız ama bazen unuttuğumuz şeyleri hatırlatıyor.



      Ayrıca da sayfanın alt kısmında o gününüz nasıl geçti gibi bir küçük anket var. Her gün için de güzel bir söz bizi karşılıyor. İçine ne yazmak istediğiniz size kalmış.

      Tabi bu sadece bir örnek. Bir çok çeşit ajanda var, haftalık düzenlenmiş, günlük, planlayıcı ya da sadece not tutmak için. Seçim size kalmış. Yeni yılda belki birine hediye almak isterseniz ajanda güzel olabilir. 2018 mutluluğu hak eden herkese verir umarım. Mutlu yıllar :)

6 yorum:

  1. Aileniz çok güzel bir hediye göndermiş, güle güle kullanın. Umarım 2018 yılı sizin için çok güzel bir yıl olur. Her şey gönlünüzce olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım sizin için de her şey çok güzel olur.

      Sil
  2. Çok güzel ve düzenli bir ajandaymış, ben de böyle bir şey almak istiyordum fırsat bulamamıştım bir türlü. Hemen sipariş verdim. Teşekkürler, mutlu yıllar şimdiden :)

    YanıtlaSil
  3. Adı gibi mutlu bir ajanda olsun 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyle olur :) Şimdilik iyi gidiyoruz.

      Sil