24 Kasım 2017 Cuma

Sonundaaaaaaa :)




        Sonundaaaaaaa :)


        Yazı eklemek için cesaretin gelmesini beklerken bi anlık durum hızlı giriş yapmama vesile oldu diyelim. Görüldüğü gibi kişisel bir blog. Aslında blog sayfamı çok uzun zaman önce açmıştım ama hiç yazı eklememiştim. Açmamda ki asıl nedenim internet de kendimden bir iz bırakmak. Düşüncelerimi, duygularımı yazarak size aktarmak. Belkide yıllar sonra çocuklarım hatta torunlarım şuan ki düşüncelerimi okuyabilecek..

        İçeriği ne olacak tasarlayamadan hızlı başlangıç oldu. Sanırım burası sadece benim küçük dünyamın dışa vurumu olacak. İnişler, çıkışlar, deneyimler, hayal kırıklıkları, deneyimlerin tecrübesi yansıyacak gibi duruyor. Hayata karşı tutumum, yanlışlarım, doğrularım bende ki her şey. Bakarsınız belki bi kaç tavsiyem iyi şeylere vesile olur. Daha güzel bir giriş yapmak isterdim ama hayat şartları diyelim. Umarım gidişat güzel bir yerlere doğrudur. 

       Burası benim yol ayrımımın sağa dönüş yoludur. Tamamen kendi kararım olarak dönüş yapmış bulunmaktayım. Tek yön, umarım harika sonuçlar doğurur. Birilerinin kalbine dokunabilirsem, tanıdığım insanlara kendimi anlatmak zorken belki hiç tanımadığım birileri beni anlar büyük bir aile oluruz. Uzun bir yolculuk bende kendi değişimimi fark etmek istiyorum. Yeni dünyaya merhaba.☺

10 yorum:

  1. Öncelikle blog dünyasına hoş geldiniz. Keşke, bloğu ilk açtığınızda yazmaya başlasaydınız. Ama geç kalmış sayılmazsınız. Bundan sonra blogunuzu takip edeceğim. Yazılarınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım her şey çok daha iyi olacak bu sayfada Gökhan bey :)

      Sil
    2. Rica ederim. Her şey istediğiniz gibi olur inşallah. Teknik konularda yardıma ihtiyacınız olursa vaktim olduğu sürece yardımcı olmaya çalışırım. :)


      İzleyiciler eklentisini aktif hale getirirseniz, bloğunuzu takibe almak istiyorum.

      Sil
    3. Memnun olurum :) Şimdi oldu sanırım

      Sil
    4. Evet olmuş takibe aldım blogunuzu.

      Sil
    5. Teşekkür ederim. Mutlu ettiniz :)

      Sil
    6. Rica ederim Zeynep hanım.

      Sil
  2. Merhabalar Zeynep hanım.
    Nasılsınız? Uzun zamandır yazınızı görmedim. Umarım blog yazmayı bırakmamışsınızdır :)

    İyi bloglamalar :)

    YanıtlaSil
  3. Yok hayır bırakmadım :) Sadece bu aralar biraz yoğunum. Merak etmeyin en yakın zamanda aktif olacağım :) İlginiz için çok teşekkür ederim Gökhan bey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.
      İnşallah yazılarınızı bekliyorum. :)

      Sil