31 Aralık 2017 Pazar

Yeni bir yıl daha :)


Yılın son günü. Kim bilir bazıları bugün için hazırlık yapmaya başlamıştır, bazıları hiç bir şey yapmamaya yemin etmiştir belki de bazıları rezervasyonunu aylar önceden yaptırmıştır. Bazıları 2017 den çok sıkılmıştır, bazıları da korkuyordur 1 yıl daha yaşlanmaktan. Milyarlarca insan, milyarlarca ihtimal. Tek gerçek yarın bugünden farklı olacak. Aynı değişen hiç bir şey yok diyenlere sesleniyorum.. Sen takvime 2017 yazmaya devam mı edeceksin? Taksitle aldığın ürünün ödemesi Ocaktan sonra başlamayacak mı? Televizyonda izlemeyecek misin 2017'nin götürdüklerini? Tatil değil mi sana 1 Ocak? Takvim gelince hiç bakmadın dimi tatil günleri ne zamana denk geliyor diye? Bırakın bu düşünceleri bir yılı daha bitirdik iyisiyle kötüsüyle. Ne yaptın bu yılda kendin için?

2017 yılı için bir video çekmiştim ailemle. Herkese tek tek sormuşum bu yıldan ne bekliyorsun diye. Bu akşamda yapacağım aynısı. Bir önceki yılında videosunu izleteceğim ki anlasınlar zaman çabuk geçiyor. Biz sadece beklenti içindeyiz bekliyoruz sadece. İşte sağlık istiyorum, huzur olsun, aşk olsun bilmem ne? Bunlar için ne yaptık? Her gün düzenli beslendin mi, etrafındakilere huzur verdin mi de huzur bekliyorsun, hiç kalp kırmadın mı? Aşk ne hissettin mi hiç, hak ettiğine inanıyor musun? İşte laf olsun diye istiyoruz. Sözüm sadece boş boş bekleyenlere. Bu lafların hepsini kendi üstüme de alıyorum. Çünkü ben geçen yılda mutlu olmaktan çok mutlu etmeye çalıştım. Başkalarının hayatını yaşadım. Tek istediğim kimseyi üzmemekti. Son durum ne söyleyeyim 31 Aralık 2017 hissettiğim tek şey mutsuzluk.

Ben 2018 den Dünya da düzen istiyorum. Saçma haberler izlemek, okumak istemiyorum. Bunun için kendi dünyamı güzelleştireceğim ki etrafımı da değiştireyim. Bu yıl ben istediğimi beklemeyeceğim, almak için savaşacağım. Düzen bu istiyorsan bir şeyi çabalayacaksın. Kimse sunmuyor hiç bir şey. Hayat..

Tavsiye verecek durumda mıyım bilmem ama 2018 de kalbinizin sesini dinleyin, içinizde yapmak isteyip de yapamadığınız ukte kalan ne varsa yapın, en iyisi olmaya çalışmayın sadece iyi olduğunuzu hissedin yeter, başkalarına kanıtlamaya gerek yok, birinden hoşlanıyorsanız hemen arayın, aşıksan bu akşam tam sırası açıl, zaman geçiyor en fazla ne kaybederiz ki? En fazla reddediliriz, başarısız oluruz. Kime ne hayat bizim değil mi? Başarısızlıkta bizim, başarıda.

Başarı, kariyer, iş, okul, aşk daha bir sürü şey ne çok kriter var hayat için. Bence tek kriter sen şimdi mutlu musun? Bitti bu kadar. Sağlık istiyorsun sağlık olunca mutlu olacak mısın? Eminim bir çok hasta insan daha mutludur farkına varmıştır çünkü. Aşk istiyorsun doğru kişi mi bakalım, bilemezsin. Bazen para bile mutlu etmiyor insanı. Bu yıl sadece kendini mutlu etmeye çalış. Ben inanıyorum mutluluk bulaşıcı. Bir bakmışsın çok şey değişmiş olur. Bu yıl herkesin en iyi yıllarının başlangıcı olsun. Herkese mutlu yıllar :) Hoşça kalın.


7 yorum:

  1. Gerçekten çok güzel bir yazı olmuş, insan birinden hoşlandığı zaman korkuyor açılmaya, acaba beni yanlış anlar mı diye keşke korkmasa korkusu bence o kişiyi tamamen kaybetme korkusu.

    Yeni yılda her şey iyi olsun, insanlar üzülmesin. İnsanlar nasıl mutlu olacaklarsa inşallah her şey öyle gerçekleşsin. Sizin ve sevdiklerinizin yeni yılını kutlar, başarılar dilerim. İnşallah 2018 yılında yaşadığınız mutsuzlukları tekrar yaşamazsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Umarım her şey çok güzel olur sizin içinde. Şimdiden başladım bile yeni adımlar atmaya. İstikrarlı olabilirsem her şey güzelleşebilir. Size de çok mutlu bir yıl dilerim.

      Sil
    2. İnşallah hep birlikte.

      Sil
  2. Güzel bir yıl diliyorum, sağlık ve huzurlu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım çok güzel bir yıl olur sizin için :)

      Sil
  3. Yazılarınız çok güzel Zeynep hanım. Farklı bakış açısı sunuyorsunuz. Tebrikler. Yazılarınızı devamlılığını diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Böyle düşünmenize sevindim :) Mutlu bir yıl olsun sizin için.

      Sil